Tuesday 22 May 2012

Johore Youth Convention and Exhibition (JOYCE 2012) at EXPO,Danga City Mall

Minggu lepas, adalah satu event untuk remaja dan belia kat sini. Macam-macam yg ada kat sini. Gig lah apebenda lah. Aku pun datanglah sebab nak support event kawan-kawan. Ok jugak lah event tu,sebab aku dpt tengok,tolong (sikit je..kakaka) diorang buat lomo wall. Lawo! Pastu aku dapat belajar develope filem sendiri. Cool weh! Macam macam lagi ada kat sana,aku malas nak tulis pulak..kakakakaka. Tapi,sebenarnya event ni boleh jadi lagi best kalau di plan betul-betul. Banyak lg yg 'kosong'..maksud aku tak banyak sangat aktiviti boleh buat. Mungkin tahun depan diorang boleh plan betul-betul. Masukkan banyak sikit aktiviti yg pelawat boleh buat kat situ. Contohnya,macam wall climbing dan lain lain. Tapi kira ok lah usaha diorang tu semua. Johor ni pun bukan banyak sangat event. Bila hujung minggu je hambar,terbengkalai tak tahu nak kemana..kan? Ermmmm...btw abang amik gambo ni pakai instagram je

No comments:

Post a Comment