Thursday 5 July 2012

Amboi. Busy betul abang minggu ni

Busy berat. Tu je nak cakap. Tekanan jangan cakap lah. Badan ni larat tak larat je buat semua benda. Aku pulak dah start gym balik. Balik dari arab boleh tahan barai jugak badan gua ni. Mau tak barai,sehari lebih 4 kali makan kot. Gua kejarkan dateline sebelum puasa sebenarnya ni. Tinggal berapa belas hari je lagi dah nak puasa. Puasa nanti gua lagi busy dari sekarang. Balik kerja hari hari malam. Lagi lah takde masa nak excercise. Sepatutnya gua kena mula dari 23 jun hari tu. Tapi nak cari mood nak bersukan ni lu ingat senang? Tapi kalau dah dapat 'soon' dia gua cakap lu, memang gian. Nak nak body figure/structure yg lu nak tu dah ada bayang dia sikit sikit. Starting ni memang sakit sikit lah. Tak payah,kelmarin gua baru demam urat sebab gua layan super set shoulder. Sampai tak kerja gua hari tu. kahkahkah! Banyak lah jugak event yg gua attend sejak balik ni. Tu pun gua pergi kebanyakannya sebab terpaksa. Ok lah. Ni pun gua update sebab gua ada masa 7 menet. Nanti gua update lagi entry pasal umrah tu. Berambus.

No comments:

Post a Comment