Saturday 14 April 2012

Bandar Besi Walk Trip!!




Woiii!!ahad lepas..gua kebosanan..maka,gua pun capai passport dan ajak Syafiq Sarkawi masuk singepo jalan jalan. Tak buat apa pun,niat nak amik gambo,makan dan jalan jalan.Boleh tahan sakit kaki dan pinggang jugaklah hari isnin keesokan harinya.Tapi kalau macam gini lah hasil gambonye,gua puas hati sangat!Gua bawak 2 kamera..1 holga,gua pinjam dari Aniff annas.Nampak macam kamera mainan..ringan. Tapi tu lah dia,gambo dia agak.....inzal doh!! Satu lagi,gua pakai kamera gua,LC-A+ . Berbekal kan filem Lomography iso 100 & 400,gua redah bandar besi ni dengan selamba.


Holga 120GN












LC-A+


Gambar di bawah ni,tiga keping yang jadi efeks Multiple Exposure...aku main buat je..tak sangka pulak jadi...hensem jugak..nak nak bangunan marina sands yang 3 tu aku cantumkan sebab masa tu aku kat bawah dia je..mana muat frame LC-A+ aku...tu aku main try je buat MX tu..





Benda di atas ni sebenarnya air terjun dari gambar di bawah ni..dia berpusar pusar kat kawah tu..pastu dia jatuh ke bawah..pastu kat bawah tu ada macam sungai yg org boleh sewa sampan untuk pusing pusing.Tak mahal,SGD10 je sorang...mmmmkay -________-"





Avalon club





Kawan lama

Indah betul gambo ni..indah!

haaa..gambo ni hancur..saje aku up


Marina sands


Penulis...mende lu!

Esplanade


Merlion

Jangan macam macam,gua jumpa Erykah Badu bhai!!









Tak yah nak bahan sangat..yer gua dah makin gemuk..gua sedar..sebab gua takde masa nak excercise...



Diskusi 4 penjuru


Macam biasalah,si jakun kan?


Sebenarnya,gua ni kacak jugak kan? kah kah kah!!
Gua rasa,ini yang paling ada hasil..ntah macam mana gua setting,gua snap,gua tak ingat.Alih alih jadi macam ni...tapi gua  kagum jugak lah dengan tangan gua..kah kah kah!
Bugis

Esplanade



Si Jakun









No comments:

Post a Comment