Saturday 14 April 2012

Ngetest LC-A+ yang baru sampai!!

Gua dah lama sebenarnya mengidam nak memiliki sebiji kamera Lomo. Sejak 1st time gua jumpa abang Jibam (antara founder My Effekts AKA Lomokids Malaysia) kalau tak silap sekitar 2008 ke 2009 masa tu. Tapi masa tu gua takde bajet sangat nak amik. Maklumlah,masa tu minat tengah ke arah lain.Tapi dalam hati memang teringin nak ada sebiji.Last last,gua geram. gua call jibam mintak tolong dia belikan gua sebiji LC-A+ yang baru.Lebih kurang 4 hari benda yang dipesan sampai rumah gua.Apa lagi,sesi mengetest bermula lah..haa ni lah hasilnya si agas tahi yang yeye kelapa je amik gambo ni..kah kah kah!!









 Gua suka gambar motor Triumph atas dan bawah ni..customer kedai gua punya..dia memang collector motor klasik dari dulu..kalau tak salah,dari gua kecik lagi dia dah main motor klasik ni..





Takde apa-apa caption pun gua nak tulis. Sebab nama pun ngetest kamera kan?..so,ni lah dia hasil pertama dari kamera LC-A+ tu.

No comments:

Post a Comment