Friday 20 April 2012

Kasor kasor kasor!!








Sebenarnye ni gambo masa kat pesta buku @ KOMBI hari tu..sebab gua tak reti langsung guna kamera tu,jadi,mmg banyak gambo yg jahanam!! hhhnnnfhhh!!! tapi takpelah,gua belajo. Terima kasih lah banyak banyak pada kawan kawan yg sudi ajor gua ni macam Cabi,Annif Annas,Rezazer yg gua senang jumpa,senang gua tanya. diorang ni semua power power.gua ni apa yg gua tau...keh keh keh..ok lah,dipendekkan cerita,gua akan cuba lagi dgn eksperimen yg baru.Tapi kasor woi main filem ni.Satu roll nak develope RM15.Cuba lu bayangkan kalau gua pergi bercuti,amik gambo sampai 15 roll,tak jahanam duit gua? Tu belum campur kos nak cari filem lagi.Ah lantak,ape benda yg murah skrg ye dak? Nak berak pun kena bayar.Sebenarnya agak susah jugak gua nak update blog ni,sebab gua takde internet kat rumah.Yang gua ada cuma internet kat henpon(Ni skrg tgh pakai personal hotspot lah ni).Jadi,Stok gambo yg dah di develope pun dah xde yg menarik nak up.Korang tunggu je lah aku update lg nanti ye?Kalau korang bukak lagi lah blog ni...follower sorang pun takde!! Kah kah kah!! -_______-" 

2 comments:

  1. macam mane lu nak ada folower kalau lu tak letak function folo tu kat sidebar or memane! -__________-

    ReplyDelete
  2. Macam mana nak letak woi? Ajor lah!!!

    ReplyDelete